Esther 16 år

Idag fyller min allra bästa kompis 16 år. Vi har känt varandra i 7-8 år, det började med att vi hamnade i samma klass när jag flyttade till Örbyhus. Vi blev kompisar ganska snabbt och var hemma hos varandra då och då. När vi började högstadiet blev vi bara bättre och bättre kompisar. Om jag minns rätt så blev vi bästa kompisar i 7an ungefär. Ända sen det har vi varit oskiljaktiga. Hon är min andra halva och vi har gjort så mycket tillsammans! Vi har varit på läger tillsammans, åka till andra platser, varit på utflykter, skrattat och gråtit. Ja, jag skulle lätt kunna rabbla upp mina 100 bästa minnen med Esther!
När vi slutade nian i somras så var vi jätteledsna. Vi skulle ju inte kunna träffas varje vardag (och oftast varje helg) som vi hade gjort innan. På hösten började vi i olika skolor, båda i Uppsala som tur var. Nu ses vi väldigt ofta ändå. Ibland åker vi samma tåg till Uppsala och hem igen och så brukar vi nästan alltid ses på helgerna. När vi började dansa i samma grupp så blev det bara ännu mer tid tillsammans. Underbart!

Jag kan inte tänka mig en bättre kompis än Esther. Hon har alltid ställt upp för mig och när jag är med henne känner jag att jag kan vara mig själv. Hon piggar alltid upp mig när jag känner mig lite nere och sen är det ju sjukt bra att vi har samma humor (obs. dålig humor)!

Jadu Esther, skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dig! Du vet att jag alltid ställer upp och finns vid din sida. Älskar dig så otroligt mycket att det inte ens finns ord för det. Katten, musen, tiotusen. Blomma, blad, en miljard!
Du kommer alltid vara min bästa kompis, vad som än händer. GRATTIS ♥






Kommentarer
Postat av: Esther

Awwwwwwwwwwwwwwwwwww! Sötnooooooos vad gullig du är! jag säger exakt likadant till dig! det är helt omöjligt att förklara min kärlek till dig i ord! orden räcker inte till!

Tack för att du kom idag, det var jättekul :D

Älskar dig Tessan du är mitt allt!

PUSSPUSSPUSSS <3

2010-12-25 @ 21:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0