vem tycker inte om julen?

Imorse vaknade jag och Esther kl 8 av att Lowa stog vid dörren och gnällde. Självklart så ville hon ut och kissa och vi fick släpa oss ut i snön med skitvovvarna. haha! Somnade om sen igen och sov till 11 innan vi gick ner och åt amerikanska pannkakor. Gott! Efter det dansade vi lite och var ute och busade med hundarna. Sen var det dags för mig och lowen att åka hem.

Fattar fortfarande inte att det är julafton IMORGON? Det är lätt den bästa och mest efterlängtade dagen på året och nu är det snart här! 
Jag och david har bestämt att vi ska gå upp kl 7 och kolla på julkalendern. hahah, får se hur det går med det! ;) ÅH ikväll ska jag hänga upp min julstrumpa! hihi.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0